Ένα από τα δυσκολότερα ζητήματα στη καθημερινή λειτουργία ενός νομικού γραφείου είναι η διαχείριση των πληροφοριών. Προθεσμίες, δικάσιμοι, χαρακτηριστικά της κάθε υπόθεσης, ραντεβού, στοιχεία πελατών, οικονομικές εκκρεμότητες πελατών - γραφείου προκαλούν πονοκέφαλο και έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια χρόνου. Παράλληλα και σε συνδυασμό με την απροσεξία, ο κακοδιαχείριση του όγκου αυτών των δεδομένων μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά λάθη.
Έχω προ πολλού καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το κλασσικό ημερολόγιο αρκεί πλέον μόνο ως αντίγραφο ασφαλείας. Ήδη χρησιμοποιώ ως κύριο εργαλείο το iCal, το Outlook του Mac OS X για τους μη γνωρίζοντες, μια υποτυπώδη βάση δεδομένων για το πελατολόγιό μου και έτοιμα templates για τις επιστολές και τις χρεώσεις. Αν και το σύστημα αυτό λειτουργεί αρκετά ικανοποιητικά, απέχει πολύ από το να θεωρηθεί καλό και εδώ και καιρό αναζητώ μια σουίτα λογισμικού, που θα μου επιτρέπει να διαχειρίζομαι τα δεδομένα του γραφείου με συγκεντρωτικό τρόπο.
Πρόσφατα, το ενδιαφέρον μου εστιάστηκε στο Daylite 3.
Έχω προ πολλού καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το κλασσικό ημερολόγιο αρκεί πλέον μόνο ως αντίγραφο ασφαλείας. Ήδη χρησιμοποιώ ως κύριο εργαλείο το iCal, το Outlook του Mac OS X για τους μη γνωρίζοντες, μια υποτυπώδη βάση δεδομένων για το πελατολόγιό μου και έτοιμα templates για τις επιστολές και τις χρεώσεις. Αν και το σύστημα αυτό λειτουργεί αρκετά ικανοποιητικά, απέχει πολύ από το να θεωρηθεί καλό και εδώ και καιρό αναζητώ μια σουίτα λογισμικού, που θα μου επιτρέπει να διαχειρίζομαι τα δεδομένα του γραφείου με συγκεντρωτικό τρόπο.
Πρόσφατα, το ενδιαφέρον μου εστιάστηκε στο Daylite 3.
Αυτό που με έχει καταρχήν εντυπωσιάσει είναι η δυνατότητα διαχείρισης των πάντων από ένα κεντρικό παράθυρο και η πληθώρα των δυνατοτήτων που δίνει.
Ο χρήστης έχει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα στο παράθυρο της εφαρμογής.
Το κύριο μέρος του παράθυρου καταλαμβάνει το ημερολόγιο.
στο οποίο μπορούν να καταχωρηθούν απεριόριστο είδος εργασιών,
ενώ έχει άμεση σύνδεση με το Mail
Η σημαντικότερη δυνατότητά του είναι φυσικά η βάση δεδομένων που δημιουργεί, όπου όλες οι καταχωρήσεις του προγράμματος συνδέονται. Υπάρχει η δυνατότητα να συνδέσεις μία υπόθεση με συγκεκριμένα έγγραφα που βρίσκονται στον υπολογιστή σου, ώστε άμεσα από το κεντρικό παράθυρο να έχεις πρόσβαση σε αυτά.
Σημαντικό επίσης είναι η δυνατότητα συνδυασμένων αναζητήσεων. Με μία μικρή έρευνα και ανάλογα με τα κριτήρα αναζήτησης, έχεις άμεσα όλα τα στοιχεία που αφορούν μια υπόθεση ή πολλές μπροστά σου.
Φυσικά αυτά δεν είναι όλα. Πιο αναλυτικά μπορεί κανείς να δει τις δυνατότητές του στην ιστοσελίδα του και ειδικά για τις δυνατότητές του για χρήση σε νομικό γραφείο εδώ .
Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του είναι η ευκολία εκμάθησής του, η οποία δε αντιστιχεί σε καμία περίπτωση σε απλοϊκότητα του προγράμματος. Π.χ. με την εκκίνησή του για πρώτη φορά, δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να χρησιμοποιήσει έτοιμες βάσεις δεδομένων (υποδείγματα), μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και τέτοια για νομικό γραφείο.
Στα αρνητικά του ..... η τσουχτερή τιμή του που ανέρχεται σε 200$.
Αυτή τη στιγμή τρέχω την trial έκδοσή για να δώ αν πράγματι καλύπτει αυτο που ζητάω. Όπως βέβαια φαίνεται από τα παραπάνω, μάλλον έχω ήδη κρίνει υπέρ του.
Δημήτρης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου